Sprzedaż +48 510 040 758 | +48 780 144 190 | +48 572 029 863

Eurotrac W13 50 KM STAGE V
Dwie wersje Kabinowe
Eurotrac W13 to największa ładowarka Eurotrac. Przy szerokości całkowitej 160 cm po założeniu szerokich opon i wadze własnej 3,3 tony, ta ładowarka może radzić sobie z dużymi i ciężkimi ilościami materiału. Eurotrac W13 dostępny jest z pełną kabiną. Można wybrać różne szerokości opon.
Tak jak w przypadku W10, W11 i W12 dostępne jest w W13 bardzo dobre wyposażenie standardowe.

Udźwig
ok. 2100 kg

Waga netto
3300 kg

Moc
36,5 KW/50 KM

Silnik
Diesel

Skontaktuj się z sprzedawcą
OPIS ŁADOWARKI ROLNICZEJ
Dzięki mocnym przegubom kolanowo – wahadłowym ładowarki stoją na każdym terenie na wszystkich czterech kołach i pozostają przy tym nadzwyczaj zwrotne. Przód i tył pojazdu wahają się niezależnie od siebie, przez co osiągana jest optymalna trakcja i można lepiej reagować na nierówności w terenie W13 ma obszerną kabinę z ogrzewaniem i spryskiwaczami szyb. Z opcjonalnymi szerokimi oponami W13 ma 160 cm szerokości i wykazuje się bardzo dobrą stabilnością. 2 stopniowy napęd hydrostatyczny jest na 1 stopniu bardzo mocny, a na 2. szybki.
W11, W12 i W13 są wyposażone w pedał hamowania impulsowego. To umożliwia napędowi hydrostatycznemu stopniowe dozowanie z przepustnicy, również wtedy gdy ładowarka musi pracować z pełnym obciążeniem np. dodatkowy osprzęt. Jest to konieczne np. do prac załadunkowych i wyładunkowych. Można samemu bardzo powoli i ostrożnie kierować silnikiem przy pełnym obciążeniu, jeśli pracuje się pedałem hamulca impulsowego.
KATALOG CZĘŚCI: 





SPECYFIKACJA

W13
A: | 5100 |
B: | 3890 |
C: | 740 |
D: | 1860 |
E: | 1230 |
F: | 2270 |
G: | 1928 |
H: | 1250 |
I: | 382 |
J: | 3780 |
K: | 3230 |
L: | 3000 |
M: | 2480 |
N: | 540 |
O: | 65 |
P: | 1600 |
Q: | 1040 |
R: | 1140 |
S: | 410 |
T: | 2635 |
U: | 2320 |
V: | 1200 |
W: | 45° |
X: | 43° |
Y: | 43° |
SPECYFIKACJA TECHNICZNA
Silnik: | Diesel |
Producent: | KUBOTA I Japan |
Typ: | 4TN86 |
Liczba cylindrów: | 4 |
Emisja spalin: | EURO 5 |
Moc: | 36,5 KW / 50 KM |
Pojemność: | 2434 |
System chłodzenia: | chłodzenie wodą |
Filtr powietrza: | Donaldson Europe / Belgia Hydrauliczne sterowanie kolankowo – wahadłowe (dzięki sterowaniu wahadłowemu ładowarka osiąga lepszą stabilność przy sztywnej ramie) Elektryka Napięcie:12V |
Akumulator: | 72Ah |
Alternator: | DENSO / Japan 65Ah |
Starter: | DENSO / Japan |
Elektryka
Napięcie | 12V |
Akumulator: | 43Ah |
Alternator: | DENSO / Japan |
Starter: | DENSO / Japan |
Ciężar
Waga netto: | 3300 kg z pełną kabiną |
Max. udźwig: | ok. 2100 kg |
Obciążenie łyżka prosto: | ISO 8313 1960kg |
Dane pojazdu:
Napęd: | hydrostatyczny napęd na wszystkie koła |
Prędkość: | od 0 do 10 km/h stopień 1 od 0 do 20 km/h stopień 2 |
Pojemność zbiornika paliwa: | 50l diesel |
Pojemność zbiornika oleju hydraulicznego: | 60l |
Wysokość podnoszenia: | 3230 mm |
Sterowanie hydrauliczne: | Zawór sterujący: BUCHER / Włochy |
Wydajność pompy: | 57 l/min (Przełączanie przez pedał nożny do przodu i do tyłu) |
Ciśnienie robocze : | 280 bar |
Hydraulika
Producent hydrostatycznego napędu jezdnego: | BONDIOLl / Włochy |
2-stopniowy silnik tłokowy osiowy: | 102 l/min przy 380 bar |
Zawór sterowania: | BUCHER / lWłochy |
Dodatkowy obieg hydrauliczny: | 48 l/min 180 bar |
obieg hydrauliczny: | 45 l/min 180 bar |
WYPOSAŻENIE STANDARDOWE:
2 stopniowy napęd |
Blokada dyferencjału |
Dodatkowy obieg hydrauliczny (o mocy 48l/min przy 180 bar) obsługiwany na joysticku |
Hydrauliczne szybkozłącze |
Automatyczne światło cofania |
Kompletne oświetlenie |
Reflektor roboczy przedni i tylny |
Komfortowe, siedzenie sprężynowe i ustawiane podłokietniki oraz pas bezpieczeństwa |
Joystick z przełącznikiem kierunku jazdy, funkcja pływająca, blokadą przedniego ramienia, obsługą 2-stopniowego napędu i dodatkową hydrauliką na przednim ramieniu |
Hamulec blokujący |
Pedał hamowania impulsowego |
Przestawiana kolumna kierownicy |
Sterowanie kolankowo – wahadłowe |
Urządzenie sprzęgowe |
Chłodnica kombi |
Felgi obracane z oponami przemysłowymi 11,5 / 80 – 15,3 |