Ładowarka rolnicza budowlana Eurotrac W13 50 KM STAGE V
Eurotrac W13 50 KM
STAGE V
Dwie wersje Kabinowe
Eurotrac W13 to największa ładowarka Eurotrac. Przy szerokości całkowitej 160 cm po założeniu szerokich opon i wadze własnej 3,3 tony, ta ładowarka może radzić sobie z dużymi i ciężkimi ilościami materiału. Eurotrac W13 dostępny jest z pełną kabiną. Można wybrać różne szerokości opon. Tak jak w przypadku W10, W11 i W12 dostępne jest w W13 bardzo dobre wyposażenie standardowe.
W13 | |
---|---|
A | 5100 |
B | 3890 |
C | 740 |
D | 1860 |
E | 1230 |
F | 2270 |
G | 1928 |
H | 1250 |
I | 382 |
J | 3780 |
K | 3230 |
L | 3000 |
M | 2480 |
N | 540 |
O | 65 |
P | 1600 |
Q | 1040 |
R | 1140 |
S | 410 |
T | 2635 |
U | 2320 |
V | 1200 |
W | 45° |
X | 43° |
Y | 43° |
SPECYFIKACJA TECHNICZNA
Silnik :Diesel
Producent: YANMAR / Japan
Liczba cylindrów: 4
Moc: 36,5 KW / 50 KM
♦Emisja spalin: EURO 5♦
Typ :4TN86
Pojemność : 2434
System chłodzenia: chłodzenie wodą
Filtr powietrza: Donaldson Europe / Belgia
Hydrauliczne sterowanie kolankowo – wahadłowe
(dzięki sterowaniu wahadłowemu ładowarka
osiąga lepszą stabilność przy sztywnej ramie)
Elektryka Napięcie:12V
Akumulator: 72Ah
Alternator: DENSO / Japan 65Ah
Starter: DENSO / Japan
Ciężar:
Waga netto: 3300 kg z pełną kabiną
Max. udźwig: ok. 2100 kg
Obciążenie łyżka prosto: ISO 8313 1960kg,
Dane pojazdu:
Napęd: hydrostatyczny napęd na wszystkie koła
Prędkość: od 0 do 10 km/h stopień 1
od 0 do 20 km/h stopień 2
Pojemność zbiornika paliwa: 50l diesel
Pojemność zbiornika oleju hydraulicznego: 60l
Wysokość podnoszenia: 3230 mm
Hydraulika:
Producent hydrostatycznego napędu jezdnego
BONDIOLl / Włochy
2-stopniowy silnik tłokowy osiowy
102 l/min przy 380 bar
Zawór sterowania: BUCHER / lWłochy
Dodatkowy obieg hydrauliczny:
48 l/min
180 bar
obieg hydrauliczny: 45 l/min
180 bar
WYPOSAŻENIE STANDARDOWE:
– 2 stopniowy napęd
– blokada dyferencjału
– dodatkowy obieg hydrauliczny (o mocy 48l/min przy 180 bar)
obsługiwany na joysticku
– hydrauliczne szybkozłącze
– automatyczne światło cofania
– kompletne oświetlenie
– reflektor roboczy przedni i tylny
– komfortowe, siedzenie sprężynowe i ustawiane podłokietniki
oraz pas bezpieczeństwa
– joystick z przełącznikiem kierunku jazdy, funkcja pływająca,
blokadą przedniego ramienia, obsługą 2-stopniowego napędu
i dodatkową hydrauliką na przednim ramieniu
– hamulec blokujący
– pedał hamowania impulsowego
– przestawiana kolumna kierownicy
– sterowanie kolankowo – wahadłowe
– urządzenie sprzęgowe
– chłodnica kombi
– felgi obracane z oponami przemysłowymi 11,5 / 80 – 15,3
Dzięki mocnym przegubom kolanowo – wahadłowym ładowarki stoją na każdym terenie na wszystkich czterech kołach i pozostają przy tym nadzwyczaj zwrotne. Przód i tył pojazdu wahają się niezależnie od siebie, przez co osiągana jest optymalna trakcja i można lepiej reagować na nierówności w terenie W13 ma obszerną kabinę z ogrzewaniem i spryskiwaczami szyb. Z opcjonalnymi szerokimi oponami W13 ma 160 cm szerokości i wykazuje się bardzo dobrą stabilnością. 2 stopniowy napęd hydrostatyczny jest na 1 stopniu bardzo mocny, a na 2. szybki.
W11, W12 i W13 są wyposażone w pedał hamowania impulsowego. To umożliwia napędowi hydrostatycznemu stopniowe dozowanie z przepustnicy, również wtedy gdy ładowarka musi pracować z pełnym obciążeniem np. dodatkowy osprzęt. Jest to konieczne np. do prac załadunkowych i wyładunkowych. Można samemu bardzo powoli i ostrożnie kierować silnikiem przy pełnym obciążeniu, jeśli pracuje się pedałem hamulca impulsowego.